Podnikání

Jak vypadá e-shop, který prosperuje?

Dnes chtějí lidé vydělávat tak, že nemusí ani vytáhnout paty z domu. Jenže tento způsob přivýdělku je poměrně nesnadný. Pokud si chcete založit e-shop, musíte mít nápad na zboží, které budete na e-shopu prodávat. Dnešní e-shopy jsou velmi promyšlené, některé dokonce mohou nabízet úplně stejné zboží co vy, což znamená, že musíte přijít s něčím výhodnějším či atraktivnějším. Jenže promyslet si to, co budete nabízet, není to nejtěžší. Nejtěžší je následně mít e-shop, který od pohledu prosperuje.

Pokud nevíte, jak vypadá e-shop, který prosperuje, rádi vám to řekneme. Prosperující e-shop se pozná na první pohled, jelikož je dobře optimalizovaný pro vyhledávače. Když je e-shop pro vyhledávače optimalizovaný, uchycuje se na předních pozicích ve vyhledávání, tudíž má i vysoké zisky. Lidé zkrátka nehledají na internetu dlouho, kliknou na první naběhnutý e-shop, v němž koupí vše, co potřebují.

Jenže jak takový e-shop musí vypadat, aby ho vyhledávače registrovali, tím pádem aby se docílilo vyšších zisků?

1) Musí mít popisy kategorií

Samotnému vyhledávači se pomůže tak, když se jednotlivé kategorie v e-shopu otextují. Stačí malý popis, třeba jen s osmdesáti slovy. Ideální. Je nutné, aby popis měl v sobě zahrnutá klíčová slova dané kategorie. V případě, že zákazník bude hledat boty, díky popisu, v němž boty jsou obsaženy, bude web snadno naleznut.

2) Musí mít blog

Základem úspěchu je to, že e-shop musí být stále aktivní. Jestliže nemáte v plánu na e-shop přidávat neustále zboží, doporučujeme založit e-shopu blog, do kterého budete psát články týkající se prodávaného zboží. Blog může také pomoct zákazníkům při rozhodování, zjistí třeba, jak nosit jednotlivé kousky s oblečením či k čemu jsou třeba dobré prodávané součástky a podobně.

Blog nemusí být moc obsáhlý, stačí články přidávat dvakrát či jednou týdně.