Novinky v knižním světě, které vám pomohou zbohatnout
Být bohatý je fráze, kterou bychom chtěli ve svém životě. Po určitém bohatství touží nejspíše naprosto každý. Škoda jen, že takové bohatství pro většinu lidí znamená velké množství peněz, které pak stejně utratí za hlouposti. O peníze jde samozřejmě hlavně v podnikání. Přece jenom se většina lidí pouští do podnikání hlavně pro to, aby byla jednoho dne bohatá a jejich firma byla na svém rozkvětu. Ovšem bohatství není jenom jmění a ani pro podnikatele by to nemělo být jenom jmění. Mělo by to být hlavně vzdělání a neustálá možnost se vzdělávat. Přece jenom takové vzdělání posunuje nejen samotného podnikatele, ale také rovnou celou společnost. Osobní růst – to je to největší bohatství, kterého můžeme dosáhnout.
Takového osobního růstu ovšem nedosáhneme nečinností. Je nutné, abychom se denně učili a přicházeli na nové věci, které nás opravdu mohou posunout daleko. Většinou nám pomáhají přednášky, kdy čerpáme zkušenosti z úst úspěšného podnikatele nebo kdy se rozhodneme mít otevřenou mysl pro nové poznatky, které on už zjistil, ale my jsme na ně ještě nenarazili. Další takovou možností, jak osobně růst, je také četba. Právě v mnoha knižních výtiscích, které najdeme na policích každého knihkupectví, najdeme hotové poklady ve slovech obsažených v nich. Takové knihy jsou většinou napsány úspěšnými lidmi. Podnikatelé většinou sahají po knihách, jako je třeba „Bohatý táta, chudý táta“ nebo „Myšlením k bohatství“. Obě tyto knihy jsou skvělé a pro začátek podnikání obdivuhodné, ale podnikatel by se měl rozrůstat také po té vnitřní stránce – v myšlení. A právě k tomu dopomůžou následující knihy:
• Továrna na sny
Kniha, která vždy dokonale utvrdí v tom, že v životě je nejdůležitější dělat jen to, co máte rádi. Milujte svůj život právě proto. Každý podnikatel by se díky ní měl utvrdit v tom, že právě nedělá chybu a že je na té správné cestě.
• Čtyři dohody
Tato kniha byla doporučená v knize předešlé a ukazuje na to, abychom vždy věřili svým úsudkům, nikoliv druhé straně. Kniha rozhodně změní myšlení a rozhodně pomůže k efektivnějšímu podnikání, i když ne přímo.